Thursday, July 26, 2007

hilini the winner




----------------
caroline (i kamoflage) och emma (den franske utsugaren) har precis lämnat det erikssonska residenset efter inte mindre än TVÅ rafflande omgångar av jakten på den försvunna diamanten. jag hilini, som representerade oprah winfrey-laget, vann båda dessa gånger och bevisade att de fattiga allt kan slå underifrån. efter att ha blivit rånad på alla pengarna ja hade började ja gräva med min enkla sked i aluminium och hittade tillslut jätte-diamanten och sprang över halva afrika i sällskap med leonardo dicaprio. ja tror att det var min turrbann som bringade extra tur azz. africa unite!
märkligt spel- haha
mahalo and please come again

1 comment:

Emmett said...

Jag tänker låtsas att jag missade den extraordinärt snygga bilden från igår och påminna dig om bloggportalen.se -Hilini for president!