Sunday, August 12, 2007

HECTIC NEGLECTIC

dear friends,
as i, unlike other blogsters, have a real life outside this world of cutting-pasting and squared eyes, i've been a hectic neglectic to you stalkers out there. sorry susan,
but guess what: i brought my camera almost everywhere i went, ta-daa.
sneek-a-peak!
24 h of summer wehaa! emma - grillmästarn
emma visar hur burgarna slängs ihop mcfeast-style som den gamle donken-krängaren hon är. jag gör uppror men lyckas ändå!
sen äter caroline upp alli hamburgersen glupske jävel..
så emma blev utan - den här gången också. BRA JOBBAT CAROLINE.... att det alltid ska behöva bli så här..
jag tog så illa vid efter carolines uppförande så jag drog min kos och hamnade i det lite mer IQ-befriade grannlandet.
the day after the nigth before.. fin utsikt gött väder, ja håller huvudet kallt tss.
the night before på byen
mr funny guide tss.
jag visade mina sedelbuntar och illum öppnade för mig bara mig. på en SÖNDAG, kan du tänka dig? när dom upptäckte att det va leksakspengar så fick ja gå hem igen..
mr chief junior
ska tilläggas att ja har hetsat mig till en 2:ahandslägenhet i växjö tillslut! pjuuuh..
ja tror ja hyr den av stig helmer, mycket som tyder på detta. men det hinner ja int redogöra nu näää.
sån här vill ja ha och den här och den här och den här. man kan aldrig få för mycket armatuuuur.



ja avslutar oslo-serien med denna fina bild.

kräftschiva hos jesper wadh med diverse kändisar! ja började jobba 7.00 dan efter så ja tänkte att ja skulle kika förbi, har funkat bra har ja hört azz. ja gick å la mig halv tre. sege men sköj va det!
pb, philip, joakim, siön, feson och frikadellen, såklart.
och så ja och zakia också!
och massa ledsna kräftor
och caroline, en megafon och glada skratt och tillrop.
sen lekte vi sardinburken! of course. en gömmer sig och alla letar, när man hittat personen i frågaaaa, så gömmer man sig brevid. HA HA HA HA HA. ultimate sardinburk!
här står vi spända av förväntan på toaletten och undrar vart carolän kommer gömma sig under de närmsta 30 sekundrarna.

sen gick ja hem, drack 7,5 dl vatten för å va exakt och stupade.
------
sommarkäk! man får passa på när man har helpension, den 23 augusti står man ju där i sitt kök a la stig h olsson ensam och undrar ifall det kommer gå nåra busar i klassen som kommer skratta åt ens nya skolryggsäck.
och så dagens foto:
gardesanna! packat.

1 comment:

Anonymous said...

Buhhähähä.. jag har gråtit mig själv till sömns varje natt sedan jag läste om edran fina kräftis. Här har man valt att sitta i ett tomt rum enbart med en säng och en butelj moskovskaya.