Sunday, September 30, 2007

thanx ya'll--------



up close and personal-

"hej.

first- tack allisammans för all uppvaktning alltså..!
stressade verkligen som värst på min bursdag due to ett arbete som skulle in. och mitt i häkten va alla så snälla och glada och skickade hälsningar kors och tvärs. om ja hade svarat alla samma dag hade ja brutit tummen-! blommor, gaver, tårta och love- det blev en riktigt bra dag trots ekonomiflöden och processkartor.

1000 tack! i heart-

resten av veckan bara öste på så därför har den lilla bloggerian stått still.

har ju utsatt mig för diverse läskiga intervjuer för att få en vän här.

i alla fall så var det nåra som tyckte att jag var okej så jag fick vara med i deras QUL-iga gäng. på tisdagen så nollades vi som blivit nyintagna i QUL. oh mother of god. vi nollades som faaen! inte en jävel som va otankad-- haha. ah det va bra sköj!

nope- kommer igge ihåg den här bilden haha.
vi gick ut hårt och ökade och hamnade på stallarna till slut!
don't ask hahaha
--------
sen, 21 år och allt så kan man ju inte se ut som en liden skit i håret tänkte jag. så i torsdags gick jag med bestäma steg gick jag till frisören. har aldrig blivit nöjd efter att jag klippt mig, men geeze satte inte ens på mig mössan efteråt, som brukar vara tradition. så nu är ja blond igen oh yeah!
i fredags käkade vi födelsedags marängsvischhh här på mina 22 kvadrat och hetsade öl, sen hängde vi på sivans och kollade på lasse lindh. ni vet 'svensk sommar tinar frusna själar och stackars satar som--'. och igår testade jag ifall smålands-sushin höll måttet- 10 points.

så nu har ja gjort det förbjudna och berättat tusen detaljer om mitt geeky life haha. min digikamera är paj så inte ens nåra bilder har ja att skylta med... fy.
men suck it up! nu vet ni va faan ja har hållit på määh!

nu ska ja gå och köpa gymkort med fröken anna malmgren. BODYCOMBAT IS IN DA HOUSE. så jääla kul- längtar redan.

take care!
xoxoxo
helena"

No comments: