Saturday, October 27, 2007

it's over

veckorna är till ända innan ja ens hinner säga tvålkopp.
min blixtvisit i TH förra helgen var mycket trevlig fastän ja knappt passerade ulla och anderssons fula grannhus utan stannade på hemmaplan med hela eriksson-johansson klanen. kristina vart ju influgen från the cheese-country så det va kul.

så what's new på björndalsvägen?
det stod en robot i köket. ny familjemedlem sas det, talea även kallad.
OOOOKEJ..
det va en kaffemaskin. jag dricker inte kaffe och försökte kommunicera med eehm... "den" och få nått annat sköj..typ paj! men talea ville fan inte.
jävla talea. inte ens nyponsoppa. eller öl.

annars var det fint att va hemma hos mapa och kri-jo.
hann speed-data emma, emelie och maria också innan tåget rulla från göteborg!
finest girls goodest times-

fredagkväll och ja har öst städning! yay! passade på att möblera om också. himla finurligt blev det och nu funderar ja på att hyra ut stället nån gång i veckan till complett, gymmet, så kan dom ha fula aerobicpass här! vi snackar meters meters av kvadrat!
sen kollade ja på mia och klara (svt för den tard som missat det), så jäävulskt roligt.

imorgon är en annan dag. och på tal om framtid förresten.
what's the deal med att spice girls, aqua, ken ring OCH ace of bace comebackar!? HA HA HA. ps ni läste rätt, ken ring.
har jag trampat vatten sen 1997 eller!? är alla dessa åren bara en illusion? är det egentligen 1997 eller vadå? virgin all over again?
okej-
nu börjar det bli liiite sent.

stay cool planet earth!
helena

1 comment:

He sings... said...

jag har alltid undrat över det och nu fick jag svaret!

jetsons e baserat på din familj!
jag visste det!

;)

hihi. skojar bara litt.