Sunday, November 25, 2007

hälsningar från västergötland!

ja jag vet. lite schizofrent här på the block. som livet lissom yaah.

tröllhättan-
mäkta skönt att få slippa johan jasplans 22 fuckedup kvadratmetrar ett slag och helt plötsligt ha ett hus med fina gardiner, familj, badkar, öppen bar och ett knökat kylskåp. uhlala.

vi har 9 ostar hemma. mamma påstår att hon inte brås nått på sin mor, alltså min late mormor, som kunde konsten att bunkra för fyra världskrig.
men NIO OSTAR haha? herrgård, hushålls, mozzarella, halloumi, brie, grönmögel, keso, softspread och feta. ja säger då det.
keso för alltid- när ja va liten knodd, noll till 4, och bodde med min syrra och mina päron i vänersborg så levde vi det alternativa livet skulle man väl kunna säga.
vi odlade groddar, pappa hade helskägg och min bästa t-shirt va en från greenpeace.
vi hetsade heller inte så mycket fläskkotlett och körv heller. så varje dag hade ja och kristina med oss en burk keso till dagis. ja, det va fina tider. tills vi upptäckte att vi är släkt med bullens korv. (det är sant, om än på långt håll HA HA) skämtåsido. men vi käkar fortfarande sjugarns god gräsätarmat från och till.
fin liten anekdot från mitt liv.

igår va det buy nothing day om detta undgått nån. det firade ja med att köpa hutlöst mycket kläder och skor. jag skäms.

diabilder!
----------------
god morgon världen!
lil'bro i köket


och fantomen i hallen.

mitt bästa urklipp.

sneak a peak från köksfönstret. där bor min malin, hon har en stor gräsmatta perfekt för vattenkrig och krocket.

brushan på jobbet. heaaaaaa haha.

en såndäringa dunk. redig känga. haha

snowjoggaz' haha.

provlåg tusen sängar. cheese

julfika

marianne-karamellen. söde

mitt flickrum:
-the famous mobilkyrkogården

ja och malin

kassa bilder--
det här är i alla fall jesper wadh efter en hempermanent i nionde klass versus jojje i tre kronor............
HA HA HA. klassiker

helena och jonas.

ett diplom som ja dammat av på senare år och satt på hedersplats på garderoben tillsammans med en kopia av fucking åmål-manuset. scenen där hon i rullstol skäller ut agnes. OCH DU, lycka till med eeelin.

jonas va full. nä. hej. mina nya skor

-------------
nu ska ja packa för snart ska ja tillbaks till växjö.
mjea. ses till jul TH..
miss u

1 comment:

Anonymous said...

ALLTSÅ helena vaah. Bilden på malleballe och dig...? skulle sehr gern vilja ha den. betala dyrt, rättare sagt...eller iaf en beviskopia på ATT malin var ett sämre barn än jag. helt klart. FÖR enligt Katarina Lunds lagbok får barn under 14 år ej innehava kosmetika eller andra dumheter som stringtrosa, högklackade skor, urringade tröjor etc. etc.
förstår du viktigheten?