Thursday, December 20, 2007

home is where the heart is

min familj och mitt hus-
packade kofferten, la locket på brunnen och lämnade nasty växjö igår.

efter tre timmar av ren och SKÄR tristess på tåget från växjö bestämde ja mig för att köpa ett magasin i göteborg så att jag inte skulle förmultna på väg till TH. sagt och gjort, packade mig som en åsna med alla mina persedlar och gick bort mot pressbyrån. såg inget särskilt spännande på tidningshyllan, men, som i ett slow-motion-matrix-moment ser ja en gubbe i andra änden av butiken. han tittar höger, vänster sen tar han en påse gifflar, stoppar dom innanför jackan och marscherar ut. HA HA- shit så jääla oseriöst. ett brott! haha- vad göra? borde ja ropat stoppa tjyyven!?

jullov i trollhättan-
ring så hittar vi på nått sköj.
peace

No comments: