Sunday, January 13, 2008

ja orkar inte studa

hej
ja är tillbaks i växjö. över förväntan än så länge med tanke på att ja för en vecka sedan hellre tuggat av min arm än att åkt tillbaks.
johan jasplan har kommit hem från korea vilket betyder att jag flyttar på tisdag- YEEEES! high five.
undviker in i det sista att plugga, så är kommer en bildbonanza från schweiz!

skridsko-conga line! med en isbjörn i spetsen

jonas och mor festar till det

jc, gina tricot och åhlens

vegetariskt

hilin chilin rullgardin

köpte ett par skidor till amelie hell yeah

finn ett fel. HAAAAAA HA-

vilken vy- och en man i ett par snäva chinos

russian princess

fancy nancy

och lillebror lärde sig tillslut att bära sina skidor. portföljen

m-m-mh

nöff

ost

ost (dip set eller hur? haha)

cheese

rudolf andersson

herr och fru ost på tolvslaget



junior, senior och ännu en karaktär, som pappa lyckats fånga på bild (igen)

mitt bagage

och min bil och mitt hotell

-----------------

jaha.

måste ja göra detta projektet nu då? jaha.

kanske skulle dammsuga först..

peace

No comments: