Tuesday, February 12, 2008

REMENISS

jag kommer ihåg när det diskuterades fornlämningar och shitz på högstadiets historialektion.
skulle arkeologerna bli fattiga jävlar för att det inte fanns något att gräva upp i framtiden? risky biz'.


--------

new school fornlämningar är här för att stanna i vilket fall som helst. trendsetters meets lunarstorm, att ja ens har login HAHA-
åh herre jävlar ja. ja skulle nog kunna bli lite lätt halshuggen för det här tihi, you know i löv you!


HALLÅÅÅ, ser ni den fine cygeln som står i mitten. en holma med cykelkorg.
STOLEN! när ja kom hem från åre så stod den inte utanför georg lückligsväg 10B. SPÖ SKA DOM HA. bilden är dom inte från åre. särskolan på utflykt yay


kommer ni ihåg detta? JAA såklart, förlovningsparet jöö. grundsund. nyårsafton. ja missa tolvslaget. dålig kebab sa louise HAHA


denna bild heter "oskuldsfullt i vitt"


det gick upp för mig att vi leker älgälgälg. göteborgskalaset


lil frankie, joe och bob


det är inte mitt lilla 17-åriga plain-jane smil ni ska titta på utan den lilla högen med blondiner nere till vänster. tack heej


ja! stiligt som få. magnus hade skor med fransar. och ja det är rydellen i svart kavaj.
avslutningsbalen i nian. vi fick skinka och melon till förrätt. HA-

--------

puss och kram julegran

arkeologens pöjk.

2 comments:

Anonymous said...

Hahaha den sista bilden skulle jag vilja se i större format :D
Keep m coming Helena! De gamla goa bilderna alltså!
kram

Anonymous said...

Tja Helena! Jag tror bestämt att jag är upphovsmakare till bild tre och fyra hmm.. Men hur har du fått tag i dem? De liggare nedpackade på vinden på frostmätarevägen. Mystiskt hörru..