Sunday, April 6, 2008

allting har en ände; korven, helgen etc

hej
sportsammandrag:

heldag juridik alldeles runt hörnet. u-hu!
och mitt lilla töntgips luktar lite öl efter helgen.
jobbade på sivans after-school i fredags! och igår var det grill, singstar och diverse baluns!

imorse kändes det som om någon väckte mig med köttklubba lite lätt bankades mot min tjocka skalle.

och ooh hämtade hem mina nya adoptivjönsar igår. whyreds ljusa, höga, vida historier. mmmm som mjukisar, fast ja ser lite ut som en clown.
varje sommar får jag en favoritfärg. ett år för länge sen var det turkost. sen korall, sen silver, yada yada. i år har jag nåra styckna kandidater faktiskt. blekt tomatröd ligger jäkligt bra till. så även blek korall aka pastell-lax. himmelsblå också. och magtröjor är fan nice också haha.

aaeh för mkt tjöt här-
ska sova nu. en gång somnade jag på en juridiklektion och det va ingen hit haha.
-hil'

hittade en såndärn vimmelbild haha! ser ut som jag står framför en lastbil med helljuset på, bara väntar på att få bli en överkörd kanin HA. skål-
kolla in alla andra "coola" cats på sivans last night här

No comments: