Monday, April 28, 2008

hej
diverse 'smile and pose'-hoes från helgens lilla resa till göteborg!


på fredagen bjöd emma, emelie och maria på fiskgratängstaberas och även spel, gotter och glada miner. ni kan fråga maria om populära kryddor och om tuppar som knullar hönor. hon har svaren, det vet ni.

lördag skulle vara spending spree för min del medan de andra jobbade. här kommer man från landsbygden och tror att storstaden ska uppfylla alla ens önskningar. overrated.com, inte många kassar där inte. på systemet ska det köas in och köas ut, men kasse blev det.
party hos maria och anders och sen till kontiki på aaron lacrate. bra underhållning i en hydda, precis som johannes utlovade.



-------------

seriös gambling i emmas lyxstudentbostad. bitch


gammelfarfar tar sig en snark


klassiska 'första dan på jobbet'-pose. emmas första dag på jobbet fick en toast av fem. och den gick till den goda gratis maten. emmaaaa låt oss äta tryffel vid oslofjorden istället


svea är en katt som tror att mina tår var en tuggleksak. ja är rädd för katter tack hej haha.
men svea va allt söt


nyfiken i en strut



it's a partey toniiite, tell me who's invited
em-lu och...


...ep winehouse aka epwh


mot körmotskogen


hilini och anders var också bjudna


some serious herb-smokin, mest populära kryddor...eller hur maria...som kardemumma och kanel. nää ingen herb va fan, ba sk. det är ju ep inte amy


djupa diskussioner om ööh...


blottarna. jag blottar ett av mina tre köp för dagen. madonna-strut-tutte-body i polyester.



taxiparty


hjälp


haha, okej så här var det. en liten gratis, pygmé-garderob kostade helt plötsligt 25 spänn. HAH, för pengarna köpte vi knark.
vet inte vad som är på väg att attackera maria.


men tjaa



en dj och en helikopterplatta som jag förutspår en dyster framtid.
mr lacrate däremot, jävla skit va bra. måste ju vart lite snopet att det inte fanns nått dansgolv. efter att jag och min pensionärsvän emma gått hem verkade det som att det dansades för fullt i alla fall. hm, var det för att vi befriade några kvadratmetrar kanske..



pose hoes

marre och hennes kille anders

marre och hennes personliga assistent

hydda


party

zäp
mr lacrates röv
----
så där ja, sen drog jag och emma hem
och följande hände:
det är ingen tutte. det är en bula i min panna! helt stört.
smällde i huvudet i ett skåp när ja skulle sätta på mig pyjamas. tack hej, det gjorde sjukt ont hah.

det var det det!
tack för en utomordentlig helg hörrni! längtar tills nästa gång! och mer brudar mera mera snygge brudar aaaaah
puss
nu ska jag snart hänga tvätt, men först- absolutley fabolous på tv4+! sen seinfeld.









2 comments:

Anonymous said...

vilket jävla bröst..hahaha.förstår att det gjorde ont. sen säger jag även tack för exempelvis det fina kortet i taxin på mig och att du verkligen framhäver mig från min bästa sida..varför inte ta att lägga upp filmen när di ändå är igång..nääää! haha puss

Anonymous said...

Fan jag gillar tjejer som dig Helena. En sån som kan bjuda på en tutt-bild då och då!

Har hittar grymmaste affären i Whistler. Precis din drömaffär. Massa retrokläder mm samt att de som äger affären är designers som blandar moderna kläder med retro och det blir riktigt sjukt snygga grejer. Ska skicka lite pics.

Puss kram!