Thursday, April 17, 2008

if i say paa you say teey

temafehest är den bästa fehesten

studio studio studio fiftyfouuur var av hög klass och fylla därtill.
bildbevis på att jag var där finns inte än...hm.. inte minnen heller haha.
men jag var där, alla var där! mina hooker-boots var där, 1000 afroperuker var där, max röv i ett par chaps var där.
jag kunde helt plötsligt gå ner i spagat. öh allt kan hända på 54an? hahaha.
har träningsvärk fortfarande blä hah.

sedan styrde jag och co hemlig utskottsfest i tisdags javisst. bindefelt javisst. 80 sittande javisst. som vi slet, men woodstock (få-stock, ge-stock?) hippie, flower power blev av. food, games, spex och fylla. för mig var det mer styr, städ, pynt, cookin och hostin. men alla va nöjda, ja hade nog roligast. hihihihi.
min lek hette 'shroom overdose. okej, ja erkänner. det var som irländsk julafton haha. jag var bara lite crazy som bytte namn på den.
sen skrev vi en låt som spex, på janis joplins mercedes benz hea. " ta av era kläder och rök våran bong, fullproppad med svampar från nisses kalsong...lalala"
äh det går ju inte ens att lägga upp bilder här ändå hah...

håll tillgodo
xo

No comments: