Thursday, December 4, 2008

Idrotts nyintag

Oooh stoppa pressarna. Idag hände något fantastiskt roligt/skrämmade/konstigt/internationellt.

Jag, VG-Zandler och Gurkan satt i en datasal och försökte lappa ihop lite bokföring.
Minns ni Raji? Hans kompisar (kanske) gled i alla fall in i datasalen för att skypa eller nått.
De slår sig ner.
En av pakistanierna eftersläntrar in.

Han har jacka på sig.
Han tar av sig jackan i något som verkar som slow motion.....

Vad har han inte på sig om en---- IDROTTSLUVTRÖJA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Jag blir hänförd, rädd och full i skratt på samma gång.
NÄMEN!
Inte visste jag att Idrott hade gjort ett internationellt nyintag. I december till och med!
Hans Idrottsnamn var: Koftan.
Härligt Idrott! Congrats


Min Q.U.L-hoodtröja är också borta. Borde jag söka upp Raji och fråga vart den är?

No comments: