Thursday, December 4, 2008

WTF!
Okej. De som känner mig vet vilken ordlekslök jag är. Tyvärr HAH. Så under hösten har jag fördrivit en del tid med att försöka omvandla denna idiotiska egenskap till priser. Tävla tävla tävla aaah. Skickade bland annat in en motivering till Vagabond där man kunde vinna en spa-resa till Bath.
Nu hade dom lagt upp den vinnande motiveringen på Vagabonds hemsida.
"En weekend i Bath kan väl aldrig sitta fel.
Här kan man både njuta av lugnet och bada en del.
Fyra timmars spa på Thermae Bath är precis vad jag behöver.
Snälla Vagabond och Lufthansa flyg mig till England över! "
........
MY GOD. Jag visste inte att det var nån slags golftävling där man skulle ha så få poäng som möjligt.
Är inte bitter, men en liten twist hade den här personen väl ändå kunnat få till.
Geeze
Haha ja ja.
Och kommer ni ihåg att jag berättade att jag vunnit ett kit med Matrix-hårprodukter?
Well, dom har inte dykt upp. Stockholm Fashion Days sa att dom skulle fixa det, men inget ännu. Man ska inte gå på kinarestaurang om man inte gillar liiiiiiis, aka man ska inte ha en tävling om man inte har ett pris.
Nog om det. God jul
Mvh Förlorarn4ever

3 comments:

Emma said...

Haha.. taskigt.. men jag vill höra din slogan!

puss

Anonymous said...

jäpp, säger detsamma: bring it on! annars kan jag tyvärr inte överklaga.

pööööss!

Victoria said...

ja appropå pris, billini Uf hade ju fina junkyard t-shirtar att lotta ut men behöll priset själva. många tävlade men ingen fick pris. ahhahaahahha