Thursday, January 22, 2009

April fools

If you can't change fate, change your attitude stod det i mitt horoskop. Okej, jag ska. Det är nog en bra idé.

Jag kom fram till Växjö, det var rent här. Jag är bra som städade innan jag åkte. Men i övrigt känns Campus smutsigare än i höstas hm-.

Nu är jag så hungrig så att jag mår illa, men inte pallar gå till affären, ni vet känslan boff. Ond cirkeeeeeel. Försöker pilla i mig russin så att ja piggnar till men det funkar inte. Så satte jag på mig jackan men kände mig till och med för sunkig för att gå till affären. Det är nog för att jag suttit brevid en rökarkärring med mosigt ansikte hela vägen från Göteborg.

Äckliga jävla rökare, ger mig huvudvärk bara av att tänka på det. Fattar ni inte att ni luktar rövhål, värre än rövhål! Piss
Okej lågt blodsockerblogg, dålig idé

Bullen vad ska jag göra?
Mvh fooled

1 comment:

Anonymous said...

Jag gillar verkligen din blogg.. helt underbar!