Thursday, January 15, 2009

Griswolds Family Vacation


Okey so...
Diabildsvisning från Whiz
Tut tut

Thn - Gbg - Cph - Vanc - Whistler
Ganska långt

Oh Canada


I-landsproblem
"ah shit det är så mkt snö jag kan inte röra mig"


mother nature sure was rough
kolla flaggorna man ba okej


pose
inukshuk & co


80s @ emerald


utbud


zup



jag, extended family och jersey cream


snyggt


vi åkte en lite trip till vancouver!
grejen var den att de gamla pittoreska gatorna helt plötsligt övergick i gamla äckliga gator. vilka pundarställen vi helt plötsligt hamnade på vissa gånger haha. vi bad typ om att bli rånade. inte så bra. innan vi åkte tillbaks till bergen i whistler behövde jonas gå på do men vägrade typ för att han inte ville bli smittad av nått äckligt på dom äckliga toaletterna på busstationen.
bilden ovan är från busstationen haha...


Vancouver by night


åh! vi käka sushi på en sånt där ställe där maten transporteras på båtar! väldigt 90s ja vet haha men gu så festligt. och inga titanic-situationer uppstod otippat nog


fisk


sevärdhet! ångklockan ju, i gastown

hood


asså jag säger då det. hela nordamerika är typ byggt av playwood och spikpistol. seriöst.
och visste ni förresten att 2 miljoner amerikaner väger över 250 kg.
OKEJ. kul för obama yay. gaaanska så svårt att vända skeppet liksom.
om 100 år kommer folk isf hånskratta åt att usa var världens mäktigaste land. fetknoppar i hyddor

bara en tanke liksom


dom är roliga min familj


syskon


spliiiitz. for me


plastmustasch


littelest pet shop hade konferens i whistler


dustys @ creekside


nachos


party och jag sover inte. bra
vi gick till maxxfish för den som bryr sig



utsikt då rå

kri försöker gnälla sig till pengar eller nått


7th heaven


happy new year


carpe beat



trött men nöjd från schweiz @ cinnamon bear bar



cheese


läget


finaste dagen! och så dog mitt batteri.


bra idé - varje gång

peak to peak


träd. ganska långt ner


heaven is a place on earth. corny men sant

jonas? mår du bra? haha


stor stolpe.


det var allt nu
love

2 comments:

Emma said...

Härligt härligt! ska lägga in bilder från min resa också snart! puss

Anonymous said...

syskonen Ericsson lika som bär och söta som socker!