Wednesday, January 21, 2009

Hunter

Nytt år - nya erövringar. Jaga lite måste man ju få göra. Vissa saker snöar man bara in på - i två år har ja velat en juletröja zum beispiel. I år fick jag nöja mig min grangröna jumper och den guldiga lilla näktergalsbroschen jag fick av min granne för typ 12 år sedan. Nu vill jag ha den perfekta tie dye t-shirten. Helst i aprikos, eller mintgrön. Vem bryr sig.




Och sen vill jag ha en basebolljacka. Fatta gött! Tighta bootcut och en sånhär perfekt mars-jacka. Kan inte föreställa mig nått skönare typ.
Och om vi fortsätter min imaginära shoppingrunda så hamnar vi på blå mocka/frans avdelningen. Blå mocka är fint. Men kommer ni ihåg förr, folk som hade vart på typ mallorca som köpte sånna där strandtees med fransar och indianpärlor. Tänk er en sån! Får väl göra en egen. Fast lite kortare va.


Men just nu skulle jag vilja ha nya jeans. Annars spelar det ingen roll ifall jag hittar ovanstående items på jakt.
Snögga braxor nedan. Skämt




Sen ser jag ju fram emot när alla dom där high heels platå inte kostar 6000 spänn. Och när jag möter min blivande byxdress för våren. Och stryphalsband jö

Hallå vad står på önskelistan i Shanghai?

1 comment:

Emma said...

hehe, jag ska strax göra en önskelista jag med! kul ju! hmmm modet i shnaghai... kommer rapport!