Saturday, January 31, 2009

LIVE blog

God morgon
Nu har mitt one-night-stand aka tigern aka nasse begett sig av.
Ja shit vi avhandlade både det ena och det andra under småtimmarna.
Tack för besöket välkommen åter

Testade kvällens partyoutfit på Eva innan hon gick. Hon godkände (såklart duuh, annat hade hon inte vågat HA. Då hade jag smockat till henne med min matchade lackväska) Och nu har hon som sagt åkt och här sitter jag i klänning och ser ut som ett spöke. Fy god morgon

Det enda jag skulle kunna tänka mig till frukost just nu är en semla. SEMLAAA, ro hit.

Drömde förresten att Eva var kär i kille som gick sista året på "trapets"-gymnasiet i Vänersborg. Och att vi skulle gå upp tidigt idag för att vi skulle köpa biljetter till Pandora/Shakira. OKEJ

Ha en fin lördag nu
xo

No comments: