Sunday, March 1, 2009

Kära nån
Denna blogg är lite åt det schizofrena-hållet utseendemässigt. Fyra nyanser av grått håller typ på att bli osynligt bläck.
Om jag hade varit konsult åt blogspot hade jag föreslagit en större bredd okomplicerade templates där användaren kan utforma sin egen lille sida med färger och typsnitt.
Nu tänker ni "men är du dum i huvee eller".
Nej, bara trött på att det finns typ tolv templates med namn som spicy curry, dark queen, rainforest och shopoholic. Och även om jag väljer den mest okomplicerade layouten av dessa är jag trött på typsnitten och hur jag ändå inte kan bestämma som jag vill. Och ja, jag hade kunnat koda min egen sida men PALLAAAA. Jag har faktiskt ett liv blogspot. Så ge mig det jag vill ha.
Eller så är jag kanske bara en otroligt lame person, där vitt och grått speglar denna vinterbleka, råttfärgsgråa karaktär.
Hm.
Scary.
Kanske borde välja spicy curry i alla fall..

No comments: