Friday, March 20, 2009

Kära vänner

Projektet är inlämnat och det blev bra.
Snart åker jag hem till mitt hood och min familj. Jag har faktiskt en familj! JIHO
Folk här pendlar ständigt till sina familjer near-by så det blir mycket snack om syskonbarn hit och släktkalas dit. Lycka att få komma hem till sin egna familj. Har inte varit hemma sen jullovet så det ska bli skoj. 17.00 går tåget, 5 timmar sen äre no more living on 24 kvadrat. Härligt att behöva gå mer än fyra meter till köket.

Jonas, jag paxar hörnet i soffan! Lägg läsken på is också
Love!

2 comments:

Anonymous said...

Hej Helena! Här kommer kort och gott en hälsning från Östergötland.

Tänkte passa på att flagga för ett kommande arrangemang hemma hos mig där alla gamla trollbusar från da hood är välkomna, och du med!

När jag ändå är i gång tänkte jag att vi skulle skänka din namne Helena Eriksson en tanke. Hustru till landshövdingen Björn Eriksson tillika konstnärlig ledare för hans sommarteater tillika poet och kåsör.

Må väl!

// said...

Emma!

Tack för inbjudan! Är det en såndäringa bloggträff?! Kommer blondinbella entusiasmera med en föreläsning om företagande?
Om svaret är ja på andra frågan så kan jag tyvärr inte komma, ska till läkarn uhm.
mvh hilini.blogspot.com