Tuesday, April 21, 2009

Advertising

En bra grej med blogspot är att google-träffarna är sitter där dom ska. Mindre bra om man råkat glömma att fingrera någons namn. Väldigt bra om man har en lägenhet att hyra ut-
Sökord

Lägenhet - Växjö - Hösttermin 2009 - Hyra - Billig - Campus - Sommar

Jag har en fin etta på 25 kvadrat som jag hyr ut i andrahand under höstterminen då jag drar utomlands.
Okomplicerat och billigt.
Så om ni känner någon som behöver ett hem eller har du sökt till Universitetet och vill du slippa bo på äckel Stubor - hör av er
Bo inte på Stubor, bara gör det inte. Bo hos mig. Hyreshilinibostäder.nu
Tredje våningen utan insyn och 15 meter till skolan. Huset är byggt 2001, fresh och ligger mitt i smeten på Campus.

Så här ser Campus ut
Jag bor i kvarteret Universitetet precis vid det blå huset, närmast skolan
Hör av er så berättar jag mer om lägenheten

Ciao

1 comment:

Johan said...

jag är intresserad!

--> johan@jasplan.org