Tuesday, April 28, 2009

Så här känns det. I min hand. Mitt Victoria Secret-syndrom har övergått till kärringvärk.
Fy va jag gnäller. Men sånt gör kärringar, ensamma med endast tv:n som sällskab.
Men jag tror dock inte kärringar går på MTV-dans måndagar och onsdagar. Innan passet stod vi och snackade lite idag, gänget och instruktören. Hon är grym, färdig polis nu till sommaren, tur att jag ska till Barca för jag hade blivit knäpp utan live MTV. Då var det en tjej som sa att jag var så bra på att dansa, vad ska man svara på det, hon tyckte att jag inte skulle vara så svensk och ta åt mig. Så jag haspade ur mig ett tack. Haha. Men jag tycker det är jätteroligt, bara ösa på, slippa tänka på all annan skit. Blod, svett och tårar - baby remember my name (rememba, rememba)
Skriver endast med höger pekfinger nu. God natt

No comments: