Tuesday, September 8, 2009

Hola
Jag är utmattad. Helt schack matt i huvet. Har inte gjort ett piss idag mer än att ha åkt tåg och lagat ris. Samma runda, lyxade till det med ett billigt x2000 (som antiklimaxade med ett äckligt och packat intercitytåg till th) Inför en tripp som min på torsdag kan det dock bli så att musten sugs. Uff. Är det det här som är resfeber? Jag motfrågade min syster seriöst när hon fråga om ja hade resfebern, men jag fick inget svar. Jag får ringa sjukvårdsupplysningen för dom har nog inget bättre för sig.

Nä jag är nog i reselimbo, som laundrylimbo - mellan tvättmaskin och garderob. Nu är jag mittemellan sommarlov och termin, semesterfetma och uppstyrt, flackande blick och rutin.

Bla bla bla bla. Fattar ni varför jag är utmattad. Jag täänkeer föööör myyyyckeeeet god dammit

Röv hej

1 comment:

Anonymous said...

ha en bra resa helena o slut tänk för fan

puss emma