Sunday, October 25, 2009

Domingo

Om zombies är på modet så är jag allra tredigast dagen till ära. Och jag måste till biblioteket idag. Rimmar inte bra. Igår skulle jag, Nils och Chris tvätta våra vita converse ihop och bara gå till en liten bar i Born. En bar blev tre plus ett kebabställe. Trött. Vintage, Bar Rosa och Blondie. Bar Rosa rankas högst för sangrian. Vintage var tråkdyrast och Blondie var inget särskilt egentligen. Kebaben toppade
Vi spanade in detta kebabstället i fredags och var överlyckliga för att dom hade öppet till typ tre-fyra. Men sen kom det en kille med kniv på gatan så då gick vi därifrån haha. Apropå kniv! Kommer ni ihåg Madde i 4-6B som täljde argt med kniven i träslöjden hihi, som bor i Trollhättekvarteren. Ja, hon var i alla fall på samma kebabställe. Det var ett trevligt sammanträffande.
Och apropå Trollywood. Skulle släpa mig och köpa vatten förut, och upptäckte att dom spelar in en 60-talsfilm precis bakom mitt hus. Haha! Snubblar över fikabord, rekvisita och förlängningskablar precis som i Trestad.
Okej. Nu borde jag sluta undvika skolan.....
Mm.....

No comments: