Tuesday, October 13, 2009

Inte piano

Fyttirackarns vad jag inte kommer kunna klä mig på själv imorrm bitti. Får förbereda en poncho som jag bara kan sticka in huvudet i, och så flipflops. Gillar att kunna gå på träningspass här trots allt. Nu har jag ätit tonfisk och ägg också så jävlar kommer mina bikeps skrämma iväg dårarna som gömmer sig i gränderna.
Ja, nu har jag varit här en månad. Tror jag har nog insamlat empiriskt material att kunna genomföra lite antropologiska analyser. I så fall kan jag börja med att ställa en Sune-diagnos för merparten av de manliga (eller vad dom nu är) invånarna här har fan skriksjukan. Ni vet när Sune var på biblioteket och bara var tvungen att skrika. Dom kan inte hålla sig, man kan gå runt och se ut som sunkiga Berta och ändå..ÄNDÅ. Det tar energi även för en sunk-Berta att ignorera en stab busvisslande karlar. Om någon rör mig igen är det fan bikeps som gör utfall.
Moget inlägg
God natt

1 comment:

Anonymous said...

jag gillar detta..skarpt! mvh alf