Saturday, October 31, 2009

Late night show

Idag introducerade vi begreppet fredagsmys för två utombölingar. Möla tacos och kolla film. Detta skulle vi lite spontant göra hos mig, jag, Martina och Nils. Laddar med mat för ett kompani och kommer hem med kurrande magar. Bara det att en viss persons stela mor visst skulle på besök så dom skulle visst ha lite fest här. Morsan hade dukat upp med korvar och skit. När man är hungrig finns ingen glädje för andra och jag typ släpper kassarna och tänker va i helv... När jag ens tar hem fyra personer brukar jag säga till i förväg så att alla är med på noterna. Kindpussar morsan och försöker vara trevlig, då gör hon det och sen ger mig en stel hand. Tack. Sen gick hon ut på balkongen och rökte.

I Nils kök var det också massor av folk, röv. Då våldgästar vi Chris, som egentligen skulle på fest. Det var trevligt under tiden men sen såg vi på tv-shopreklam, träningsredskap, då var det inte lika kul längre. Nils hade tagit med Män som hatar kvinnor...jaha nä men den kan vi se en tredje gång visst. Det var en trevlig kväll och nu är det sent som satan. Men så man gör det här i Barna

God natt

No comments: