Saturday, October 3, 2009

On an iland part 2

Jag trodde det omöjliga faktiskt hade hänt. Att någon kastat en shopping-fatwa över mig. Det var helt plötsligt bara tyg. Åke tråk hade kommit med sitt trollspö. Men så igår lade jag undan ett par skor......mm. Fick reda på att färgen som jag kallar öronvaxkulör egentligen heter konjaksbrun. Kängor med klack.

Och idag hör och häpna provade jag riktigt många kläder och ratade allihop. Förutom ett par byxor som va grymma, i svart från H&M, med fräna detaljer och typ syntet. Men 36 var nog lite för magstarkt även ifall Martina ändå tyckte att det funka. Var inne i tre H&M-butiker. Sen köpte jag en svart trenchcoat, en liten Lönneberga-keps och en cerise mössa. Bara för att sen få höra att jag borde köpa sommarkläder för vinter equals 15-17 grader.

Ge mig kyla

No comments: