Tuesday, November 24, 2009

Ang. lojt uttalande

"Orka presentation imorgon. Jag kommer freestyla, och ingen kan stoppa mig"
Nar jag skrev denna mening tyckte jag att jag var frack. Lite for frack for att bry mig om en presentation.

Med facit i hand var jag inatt inte frackare an en rokande fjortonaring utan kvinnohull som sedan slutar sina dagar med celluliter i kassan pa Rusta (no offence). Det jag forsoker saga ar att vi skulle traffas for att dra igenom presentationen en gang vid 8.30 for att sedan ha lektion klockan 9.00. 9.02 ringer Nils och jag bara skriker fakk fakk fakk med en latt anstrangd stamma samtidigt som jag satter pa mig strumpor och mascara pa samma gang. Ingen storre skada skedd for vi skulle ha var presentation sist. Kande sen bara att jag hasplade ur mig korkade ord.
En minut efter att jag sagt vad jag skulle gar brandlarmet dessutom. Dalig karma.
Det var dagens laxa. Var aldrig for frack

No comments: