Wednesday, November 25, 2009

Ang. vänligt men bestämt

Two and a half men, smulpaj. I min nya ylletröja

För övrigt bjöd jag mina lägenhetsdelare på pajen. Så funderar på ifall jag ska trycka till kniven i ryggen imorgon och skriva en sur lapp. Haha. Ska det vara nödvändigt tänker ni?
Ja det borde ju inte vara det, för jag trodde bara det var kids som inte hade koll på hur manströr kaffe och hår överallt och låter sin kylskåpshylla mögla. Jag låter som hushållshitler, men det är alltid skit överallt.

Hm. Påminde precis den ene om att hon kanske borde ta ut sina kläder ut tvättmaskinen för dom har legat där i tre dagar nu. Och sen kom den andra ut och konstaterade att sophinken höll på att explodera. De har fyllt den överfull och jag har vägrat fixa det och slängt mina sopor själv haha, för att se vad som skulle hända med hinken. Ja vad hände med hinken. Dom har fortsatt stapla. Och nu när hon konstaterade att den var full tog hon fram en kasse och hängde den på en skåpslucka och skalade sin klementin där i. Jag sa att hon måste skämta!? Puckon. Hon är 26 bast

Fin analys av mig. Hushållshitler. Imbeciller
Ska släppa detta för nu

Hemmaplan rapporterar att det regnat så länge de kan minnas nu. Här minns jag inte när det regnade sist. Jag är bortskämd



1 comment:

tinisnook said...

hahah roberta är ju för rolig. herregud.