Thursday, November 19, 2009

Timma ut timma in


Jag håller ställningarna här. Fy fan. Inga major framsteg. Skulle kunna tänka mig varm saft och rån. Har tittat, eller snarare halvt kisat, på project runway, gossip girl, top chef, två avsnitt av fashion, ghost of girlfriends past samt julie & julia. Booored. Den sista var bra
Imorrn hade jag egentligen behövt göra otroligt många saker. En rapport som ska vara inne på måndag och jag kan inte vaheterdet contribute. Känns skit. Sen skulle jag också ha ett möte med en professorsassistent för ett projekt där jag skulle hjälpa till. Ett projekt om hur kvinnor i styrelser i svenska företag påverkar the corparate management. Spännande! Men nu kanske det är kört..de behövde hjälp fort.
Så nu kommer morgondagens agenda vara project runway-finalen.
Blä

No comments: