Monday, December 14, 2009

Dagen D

One down, one more to go.
Temat det senaste har lite varit mina studier kring amnet ekonomisk varldshistora, ar 1000 till 2000. Bagatell. Kan saga att det faktiskt varit intressant till slut. Det ar den stressiga och patvingade tillvaron som ar varst, plus overraskningsmoment aka tentan. Vakade over min syster pa luftmadrassen med en klump i magen samtidigt som jag snabbresumerade 400 slides pa kass engelska inatt. Imorse var jag ovanligt pigg, tryckte en kaffe och en crosse pa metron, gick vilsen sen skrev jag. Nu har jag ont i handen. 3 av 5 topics skulle valjas och sedan skrivas om. Skrev om protection and trade tariffs during the history, the dilemma of the gold standard, och divergence and convergence from the year 1500 and forward. Forsokte namedroppa forskare och resultat bast jag kunde. Nu ar det klart. Kommer sakna spannmalstullarna i GB under 1800 och deindustrialisering av Indien efter regimbytet. Om en kvart ska jag mota Kristina och sen ar det cp-plugg infor spanskaprovet klockan 15. Fan

Man ska inte ropa hej forran men ar over backen.
Kommer dumpa med skon denna gangen tror jag bestamt

No comments: