Wednesday, December 23, 2009

Garanterad julfetma


Ovan finner ni bästa julgöttereceptet. Om ni känner att det inte finns nog med götter på schemat alltså. Klicka så ser ni receptet bättre ja.
Min bror är lite utav 2000-talets Kajsa mothafucking Wolf. Mor och Far berättar kärt om hur han under hösten stått med limpor, bouillabaisse och hemstampat vin färdigt när arbetsdagen varit över. Jaha. Bra att du satt ribban efter som coq au vin/creme caramell/sufflé-mästaren kommit hem. Nej. Jag låter mig själv mogna inom det området ett par år till. Idag har jag gjort julegodiset ovan. Jag använde termometer och sladdade vant bland tjockeingredienserna. Dagens insats. I övrigt kom vi fram till att jag är entertainern istället och jobbar som en erfaren värdinna med att hålla stämningen uppe och se till att mamma sitter still och dricker glögg istället för att pynta, eller koka gröt eller läsa mailen. Jag ska gömma routern imorrn.

Puss och kran julegran

No comments: