Tuesday, December 8, 2009

Suerte

Det sista jag såg av Sverige för tre månader sedan var två jävla stora älgar på sträckan TH-Landvetter. Älgarna står nog icke kvar, men en sak är säker att Jonas far samma sträcka idag. Detta för att först hamna hos i Zürich och sedan i någon gudsförgäten ort med snö kallad lilla Laxen. Suerte på den.

Efter det kommer blodsbandsdensiteten vara störst i Barcelona, för på fredag kommer syrran hit. Hur glädjande nyheter är inte det här! Jag har två tentor på måndag, sen drar jag på onsdag. Den officiella anledningen till denna ambassadörsresa är tydligen att "hjälpa Helena med studier och packning". HA HA. Ja, kör i vind på den då.

Det ska bli mkt trevligt att få presentera dessa två faktorer för varandra. Bästa av två världar. Kommer bli amaze

Kunde inte sova alls inatt, sen vaknade jag av myggbett klockan åtta. Jag tog det som en pik

No comments: