Sunday, January 10, 2010

Bo G

Sitter fortfarande i mitt underställ. Det slår aldrig fel att sporta underställ. Bekvämt, läckert, smäckert. Särskilt om man kör en liten kulör, idag blev det till exempel limegrönt. Till det cerise lagertvå, skidsockar och en sleten fläta från igår. Ja där har vi dagens outfit gott folk!

Utöver detta försöker jag sätta ord på hur stort fan jag är av natur. Himlen är en plats på jorden som Belinda Carlisle sa. Kolla bara på min och M.Vs tur nedan. Vi storknade nästan, tårarna strömmade från M.Vs ögon. Hon påstod att hon fått nån skit i ögat, men jag tror hon var så tagen av snön och solen och den klarblå himlen. Inga diamanter i världen kan glittra så typ. Jag är så djup.

Har precis kollat på Into the Wild. Kan vara det. Där har vi natur på hög nivå. Sad. Bra soundtrack, insightful, visste ni att det är en non-fiction? Hm...
I alla fall så skulle jag pigga upp stämningen efteråt, kolla på vad som helst för att inte få total panikångest innan jag skulle sova. Vad händer, det enda som inte är total seriöst är A shot at love och Scary movie. Hej. Blev typ lättad när Rapport började på tvåan.






There is a pleasure in the pathless woods / There is a rapture on the lonely shore / There is society, where none intrudes / By the deep sea, and music in its roar / I love not man the less, but Nature more... / - Lord Byron

No comments: