Monday, January 11, 2010

Hälsningar från kontoret

Hej

Jobbar hemma idag. Gått bra faktiskt. Eller ah relaterat till inget. Men är lite ensamt. Det ringde förut i luren och personen i andra änden undrade om jag sov. Nä inte alls, jag löste korsord, men jag var bara inte van vid att prata med någon annan varelse än mig själv. HA HA.

Det blir mörkt så fort måste jag också säga. Det känns som ett nederlag, att dagen är över fast den inte är det egentligen. Har dragit mig för att gå ut i luften. Beror det på min naturkraftsparanoia tro? Vem vet. Tror det drar mer åt tristess, så fort jag tänker promenad ser jag framför mig raksträckan vid Björndalsskolan. Pepp. Nu låter det som om jag är en enstöring som isolerat mig i fyra månader, så är ej fallet.

Har ägnat delar av dagen att skriva på ett personligt brev också. Jippi. Hej jag heter Lök Löksson och jag gillar att ha många bollar i luften. Jag dör. Kan någon skriva det åt mig? Borde inte vara så jäkla svårt.. Hilini från Billini.



Jag återkommer

No comments: