Tuesday, March 2, 2010

Mastern och framtiden

Mastern är ett snäpp äldre än mig och har således mer erfarenhet om livet. Nu har hon fyllt 24 jordsnurr och jag har lagt frågan ang livet, visdom och mognad på hennes bord. Jag hoppas att jag får svar, jag är så nyfiken på vad framtiden har att erbjuda men jag förstår förstås om hon inte ens hörsammar min förfrågan då en kändis som hon säkert får många brev och telefonsamtal. Jag gjorde lite efterforskning och fann några milstolpar i Masterns karriär. Tänk vad hon har lyckats med. Till och med driva ett framgångsrikt företag. Se nedan.


Master med undersåtar på examensdagen

En undersåte i företaget tar sin uppgift att se till att frukten är fräsch. Hon har nu tagit med sig fräsch-luktsinnet till stureplan.

Här har jag det ädla nöjet att få bistå Mastern med min kompetens


För pengarna företaget drog in (flera miljoner) köpte vi märkeskläder. Vi var tvugna att ha dessa om vi skulle vara i närheten av mastern



Ja, har är hon. Ser ni föraktet i blicken när jag lyckas fånga henne på bild. Men jag tog chansen. Vem vill inte föreviga ett sådant ögonblick.


No comments: