Monday, February 25, 2008

old school

jag har haft en sån jäla pensionärs-helg. och en sak ska ni veta: DET VA GÖTT.
i korta drag.

- ernst kirchsteiger var här i fredags och snackade gott om livet, färgsättning och andra anekdoter. klok som en uggla och förträffligt rolig den där.

- jag bakade banana bread fast muffins. sen åt ja upp dom. äkta pensionärs-kulmage.

- pensionärs-poäng nu håll i er: jag har ju ingen tv (ps. jag överlever.) men jag har kollat svt-online hela helgen. pinsamt men sant: i heart svt haha. kobra, tv-stjärnan, dokument inifrån, klass 9A, lantz i p4, velvet.
häromkvällen somnade jag till vetenskapens värld, om herculaneum och vesuvius (inte pizzan) och fantastiskt vad gott jag sov.


- på lördagen gick jag en promenad och påtade med min orkidé.




- idag har jag ätit fiskgratäng och sorterat papper.

life is good.
TACK HEEEEJ

3 comments:

Man Child said...

sjuuuukt fin stapler!

// said...

u-hu! det är en co-lab. bokia x supreme. rääääätt så top of the notch

Anonymous said...

Hola senorita Hilini! Snart ska jag komma och besöka din eminenta hemstad Växjö! 27 mars närmare bestämt, det vankas elevrådskongress förstår du! Vad sägs om en dejt i samband med detta! Du får suga på karamellen ett tag. kram på dig