Sunday, November 23, 2008

Spikpanik. Jag hatar det här alltså. Så ocoolt med omtenta, jag jobbar inte så. Det va fem pers i klassen som klarade den. Sne undervisning?
Bokföring och nyckeltalsanalys. Anal-ys.
Men hallå jag har gått in i väggen och kommit ut på andra sidan, ge mig rehab.
Kom hit och klappa mig på huvudet, kolla family guy och ät pepparkaksdeg. Någon? (echo echo)




Ja ja. Ska sluta gnälla. Klockan två släcker jag lampan
Ge mig styrka
Ps.
Mitt horoskop för imorrn. Brukar kolla horoskopet när livet känns tungt, för att se om man borde längta tills morgondagen- Hahaha..
Meditation på schemat alltså, ait
November 24, 2008
The mind is like a pond and thoughts are simply pebbles which disturb your peace and tranquility. A serious attempt at calming your thoughts is essential just now. Distractions will steer you away from the course you have in mind if you aren't careful. Staying home and meditating on deeper life issues could work wonders.

No comments: