Thursday, December 18, 2008

Feliz navidad

Imorrn far jag hemåt.
Livet på campus har fadat ut. Folk tar sin lilla packning och smyger iväg, så även jag. Så om det är någon på Campus råkar läsa detta och känner sig snuvad på en julekram så vill jag önska ett riktigt fint jullov. Med 1000-bitars pussel, längdskidåkning, juldukar, Absolute Christmas, matkoma och annandag jul-ångest för att ni hånglat med nån som ni inte sett sen studenten.

Och om ni nu inte köpt alla julegåvor redan vill jag sprida följande budskap likt Gabriel - ärkeängeln: köp inte för köpandets skull. Det panik, det är stress, en gåva behövs, i know the deal- Men köp inte nån skit för att du är tvungen. När du rafsat till dig nått på Åhléns fråga dig själv: kommer den här samla damm? Kommer prylen ifråga vara intressant om fyra veckor eller tar det bara plats?
Nu tänker ni fuck you Helena du känner inte mig, yo dunno anything bout my situation.
Jag vet, som sagt, stress shit fuck paket. Men va sägs om fyra pocketböcker, en korvgrillning eller skänk bort allas paketpengar så att andra kids kan få gå i skola och lide mat. Vem fan kan bli arg över nått sånt. Hihihi

Observera att jag inte förespråkar nån jävla nolltolerans på paket. Det är ju Jesus födelsedag for christ sake. Men hellre ett makaroniarmband gjort med kärlek än en bananhammock från Rusta från faster Ann-Katrin för att hon inte visste vad jag ville ha.

Men lite kul sport är det ju.. idag hittade jag finest klapparna.
Kan knappt hålla mig att dela ut iih

Vilken paradox jag kände mig som precis haa hoppas ni förstod min lilla poäng

God jul hej pling

1 comment:

Anonymous said...

typiskt.


sitter här med två par duntofflor, en lavalampa, en bananhängare, badsalt med juledoft och en drös med figurstöpta ljus.

säger bara "blue cupboard". och ta ett memo: vi syns på lördag. jahaaaaaa!