Thursday, December 18, 2008

PS

Ooh måste bara säga:
När jag cyklade hem från gymmet idag såg jag en Raji gå hem från Willys med en kasse i vardera hand. Och fyra kilos-rispåse på huvudet!!!
IMPONERANDE

Det var för övrigt mitt sista combat-pass för säsongen ikväll och det kändes som om det var mitt första. Dålig dagsform har jag hört...fy

Kan även tillägga vad som finns på min önskelista:

- Chuck Bass's sminkväska. Får rysningar bara av att se hans babyface- SMOOTH.


- En skrivare till min hjärna. Då skulle jag ha skickat fyra vykort varje kväll vid det här laget. Ingen har nog sån sjuk ångest som jag över alla man vill höra av sig till.
Jag hade även skrivit fem romaner, 13 kåserier och sammanställt 200 coffee table-böcker med bilder över vackra platser jag sett.

Chuck Basshole

DS.

2 comments:

Emma said...

I love chuck... jag har han som min skrivbordsbild... pinamt...

// said...

i know han är en sån bad boy.. typiskt mig. ett patta-syndrom. det började där. mean gentleman men som är en sån sjuk mjukis och svagis inuti. inte patta alltså haha men chuck baaaaass. får rysningar. har du sett episode 13?
blair är likadan och så söd när hon är en mjukis