Sunday, March 15, 2009

Idag har jag bara zappat i väntan på att bakfyllan ska gå över---
Vad hände. Trodde inte det var så illa. Sånna där coola studentparties, wööh overall och öl. Inte att leka med...uff.
Så var det VM i caps. Vad hände med att jag, "hej jag har cp-ryck i armbågen och kastar kapsyljäveln i mitt eget öga typ", gick vidare till final och blev kalasloaded på trekvart? Karma is a bitch, hur kommer det sig att man inte vinner när man verkligen i vill. Och som i det här fallet vinner när man verkligen INTE vill gå vidare. Geeze.
Och nu sitter jag här, i fördärvet. Och inte ser något ljus i tunneln. Varvar med juice och rulltårta som jag slököpte på willys.
Det värsta är att jag inte ens hade särskilt kul igår heller. Och det är inte mitt fel
Orkar inte ens tänka på den kommande veckan.

2 comments:

Emma said...

Rulltårta? Grandma

Anonymous said...

föreställ dig följande scenario:
ja är zombie på willys och tänker vad är mjukt, krämigt, choklad, onyttigt, kaka? åh rulltårta. den tar vi. och en liter juice.

det va gott mm
hihi