Friday, April 3, 2009

Heeeeeeeej
Sol, plikter, fun and games. Det är mycket nu-
I onsdags var vi på möte på vårt partnerföretag. Efter det åkte vi förbi ÖB, plockade upp brassestolar och grill. Sen låg vi och pressade i utomhuskontoret utanför Gurkans hus hela dagen. Så jäla gott, rostad lök, bikini och Gold FM på radion. Kan inte bli så mycket bättre. På lördag ska det bli 16 grader!
Och så var det första april. Vilket betyder att Patta, ni vet min kille i åttan, har fyllt år. Varje år sa vi att han var en skämt. Ett annat aprilskämt vi alla minns ägde rum 2004.
En hel buss med ungdomar turnérar runt i Europa för att kolla läget i Normadie, Bergen Belsen, Slottet i Versailles och Europaparlamentet i Strassbourg. En fantastisk resa ja jävlar. Har nog aldrig skrattat så mycket som åt bidén i ett hotellrum i Frankrike, någon som känner vid det?! Hahaha.
Det var även under den resan som mina späda kropp övergick i kvinnohullstadiet - ost och baguetter. Mina Twisted Levis satt lite tightare på vägen hem.
På vägen hem ja. På första april det året ringde merparten av gänget hem till sina föräldrar för att luras och säga att vi skulle bli hemskickade för att vi krökat på noll tolerans-resan. Guuu vilket skämt, så festligt!
----
Saken var bara den, ett några dagar senare blev detta lilla skämt verklighet och vi fick krypa till korset. Efter många diskussioner, vita lögner, avslöjanden och skäll från en viss Jasmina i ett visst hus i Frankrike inrett i Disneytema, så vi fick vi fortsätta vår resa och allt var frid och fröjd.
En annan härlig resa vi gjorde var upp till Stockholm till finalen i Ung Företagsamhet året därpå! Och jag var minsann på UF-mässan här i Växjö igår! Fantastiskt eller hur!
Inte nog med det, när jag var ute och krökade på Sivans i lördags...och i onsdags så hände en märklig grej. Jag passerar jackkön vid 01.40 snåret när någon tar tag i min arm och frågar om jag kommer från Trollhättan och var med i Billini UF! HAHAHAHA. Detta hände som sagt båda kvällarna. Han var med i företaget från Strömstad som var med upp till finalen i Stockholm. Jag dör. Det var så sjukt haha. Jag måste gjort en intryck öhm.
Soliga hälsningar
Hilini från Billini, Bästa Säljare 2005

No comments: