Friday, April 3, 2009

Tonight's the night-
Studio studio studio 54
Jag och mina två partners in crime har haft systuga hela veckan och är nu en synkad trio vad det gäller outfit. Det var i och för sig Kacka som sydde och klippte, hon är otrolig på det. Jag va mest i vägen och funderade på hur jag skulle kunna lyckas kamouflera lårfläsket som likt en kassler kläms åt lite sådär. Men det ska nog ordna sig. Tänker inte avslöja mer vad det gäller outfit...secret secret.
I vilket fall som helst - jag hoppas på en formidabel kväll utan för mycket drama och skandaler. Lite grann går bra.
Jag skulle för övrigt vilja höra om Peter Krigares, Vicz far, vilda kväll på det riktiga studio studio studio 54! Är det han som är Ryan Philippe?!
Tror jag måste vila lite - ladda med pasta. 15.00 går tåget
DISCO INFERNO!

1 comment:

Victoria said...

haha inte direkt ryan. men han och kompisen, blev utpekade i kön och kom direkt in. coolt. där inne va det glitter glamour, taket åkte ner, droger, glambögar m.m. fan att man inte levde på 70-talet...