Monday, April 6, 2009

Igår möblerade jag om. Pröva att från första början möblera en skokartong. Jag har ingen soffa och ingen platt-tv. Däremot unikt nog en hylla samt ett bord. För att skapa yta har dock möblerna haft en tendens att trycka sig mot väggarna i skokartongen. Efter hela havet stormar står möblerna fortfarande mot väggarna likt ett lågstadiedisco kombinerat med Celine Dion. Men 24 kvadrat känns lite större. Blev helt glad när jag vakna, även ifall förändringen i princip bara inneburit att möblerna fått ett sidbyte haha. Välkommen hem till mig och min låda -
Hemma hos compact living
huu nu känner jag mig lite utelämnad haha, men nu kör vi

kontor/vardagsrum/sovrum

vardagsrum/bibliotek

känn på den här då! kök/vardagsrum/bibliotek/kontor/sovrum

Ja ni fattar grejen



Vem bor närmast skolan yeah (vem kommer ändå försent till föreläsningarn)

1 comment:

Emma said...

mysigt du har det! puss