Saturday, April 25, 2009

Ikväll:
Är så obotligt trött. Mina ben har helt gett upp, som växtvärkblandat med atlantfot. Tänk om dom håller på och muterar och meningen med mitt liv egentligen faktiskt är att bli en Victoria's Secret-ängel trots allt? I vilket fall som helst får jag krupp av trötthet just nu. Men jag har saker jag borde göra innan jag går och lägger mig uuuuuh. Straff. Imorrn ska jag till Skåne så då lär ju inget hinnas med.

Ikväll har jag varit på lite party. Sivans hade sittning som tack till de som jobbat där under vårterminen. Studentlökerier som Gurkan hade sagt. Aaa men det kosta bare en tjuga så det va inte dumt. Snittar, grill och kaka, och så dry martini som jag vänligt men bestämt avböjde.
Så var det James Bond-tema också.
Msn:ade med Emelie som påpekade dessa ständiga teman. TEMA TEMA TEMA. Varpå jag sa att jag inte hade någon personlighet och behövde teman så att jag kunde iklä mig ett alter-ego.
Ikväll var jag Pussy Galore 007.


Agenter på balkong i solsken

They may look harmless... men deras axelbandslösa BH:ar är full av kaststjärnor

Rosé, trötta gamla vanliga leendet och Erik Westerlund som sover lite.


Hemligt möte
Inga

MoneyPenny
Helena och pappa Charlie

007 Rainbow


Sivs palats

Charlie in charge

1 comment:

Emma said...

Hej Helena! Vi snackade skolor på påsk.. kom på vad skolan hette som du borde kika närmare på: IHM business school.. Jag tror att de har masterprogram. kram emma