Monday, April 6, 2009

Jaha

Här sitter jag och skriver på ett case i strategiska perspektiv. Segt
Så ringde Gurkan precis. Min vapendragare som jag skriver med. Han är i Vemdalen.
Han lät meddela att dom hade grillparty i snön och drack bärka.
Jaha

Kunde inte jag fått ansvar för den delen i fallstudien. Vaaaaaaa.
Istället sitter jag här i mina springkläder, fortfarande, ingen tid att förlora här inte. Slösa tid på att duscha nej nej, då blir man sömnig dessutom
Och ni har ju sett hur skön min säng ser ut

Later

2 comments:

agnes said...

I KNOW YA SISTER. jag sitter med projektrapport medans alla andra dricker bärs på annan ort. kaffekopp nr. liggande åttan dracks just upp, men vad hjälper det när man är narkoleptiker? pussegull

// said...

heja heja det fixar du
jag däremot som inte dricker kaffe.......aj aj. jag är verkligen narkoleptiker, fråga min grupp. i helgen ska du på kurs wiih och ja åker till thn imorrn

puss påre