Tuesday, April 7, 2009

Okej ni vet att jag inte kan låta bli att vara inblandad i vissa saker. Som en examensbankett zum beispiel.
Idag postade jag och Max 300 inbjudningar till Ekonomihögskolans class of 2009. Äntligen, det har vart ett sånt meck med allt. Lokal, datum yada yada. Så nu är vi i samma trötta lokal som förra året. Helt okej men vi hade först satsat på högt i tak och yta, nu får vi som förra året göra ett schema och en taktik för hur gästerna ska kunna sätta sig och resa sig utan att klämmas ihjäl. Bra där.
Vi har även bestämt att inredning och tema ska gå i lite sådär 40-50-tal, frank sinatra, körsbärsblommor, schackrutigt golv, jetset style. Lite jazz, lite kristall, vi hoppas på räkcocktail till förrätt typ, och vad man nu mer kan tänka sig. Som Mad Men om ni kollar på det.
Jag vill ha mer idéer och tips på inredning och styling- Vi kommer klä in hela skiten i tyg och sånt. Jag skulle även kunna tänka mig stjärnhimmel, näckrosor och sån skit.
Förra året vill jag bestämt ha en issvan. Men det fick jag inte. Om ni vet någon som kan fixa en issvan så kommer jag att dö lycklig.
För övrigt så kommer jag inte ens kunna vara med på själva festen, vilket är lite sad. Men ändå inte för jag har ett mycket viktigare party to attend.... För Lillan tar studenten!!! Awh gullepånken. Så där blir det både issvan och chokladfontän.

No comments: