Thursday, May 14, 2009

Har alla kollat på mitt klipp nu så att jag skriva ett nytt inlägg elleeer?

Hälsningar från sängen. Det är mitt kontor nuförtiden. Blir typ lika mycket gjort här som på biblioteket. Tolka det som ni vill haha. Närå jag är lugn som en filbunke. Det oroar mig lite det också.

På söndag ska jag på personalfest. JA ni hörde rätt. Jag är personal, jag kommer (om jag inte skiter i det blå skåpet) att ha ett jobb i sommar. Jag kommer vara servitrisen som tappar brickor, inte kan splitta notor, som spiller vin på tantens vita blus, ger vegetarianen sås med oxfond och inte kan räkna pengar under tidspress. Fantastiskt. 10 minuter söder om Båstad ligger en by som jag kallar för Bejbystrand, och vid den stranden ligger en restaurang. Och den restaurangen ska ha personalhäng på söndag och paddla kajak i Helsingborg.

Jag kommer kunna köpa nya skidkläder nästa år. Yay

Nu ska ja åka bil till Skåne och tillbaks

Puss

No comments: