Tuesday, May 26, 2009


Skulle ta mig ett litet mellanmål förut.
Då kom jag på mig själv tänka snackarooni-pasatooni.
Hm. Ett ord som jag har i min vokabulär i vardagen. Kanske inte säger det högt ut men tänker det ganska ofta. Fullt normalt ord tycker min hjärna.
Snackarooni-pasatooni sa nämligen mr Matthew i Whistler när det var dags för snack [snääkk]. Typ cheese-sticks och crackers. Han va tre bast då. Knasboll helt klart.

Snackarooni-pasatooni. Jag åt knäckemacka och ägg.

Lilla Matthew, Hilina loves you vart du än är gullplutt.

Sov gott
Läste precis ett inlägg från min internationella tid som kanadensare. Nej jag har inte varit en kanot. Blogg är bra när man vill komma ihåg hur det var en gång för länge sen. Klicka här så kan du läsa hur jag hade den 8 juni 2007.
Puss
Mary Poppins

No comments: