Thursday, September 17, 2009

Charmutta betyder heja

Kollade matchen igår och lärde mig två nya ord: charmutta och puta. Suger åt mig språkkunskaper som bara den. Var på en bar i Garcia, av någon jäkla anledning. Sen var matchen slut och jag och Martina gick hemöver med blödande ögon och med en doft av röv. Två hårtvättar sen luktade jag inte askfatspjuke längre.

Jag och Zlatko har ett one to one talk i metron.


Sen kopierade vi papper i skolan. En kopieringsfabrik

Idag har jag som vanligt spenderat apamkt pengar på kopieringskort, tvål, metrokort, gymkort, bla bla bla. Nån bör visa mig vart trädet som det växer pengar på står. Men snart lugnar det nog ner sig. Gymkortet var en jävla bra investering. Bodyjam med en liten kille i fotbollströja och keps. Muy muy bueno. Imorrn ska vi på bodybalance.

Nighty night

No comments: