Saturday, September 19, 2009

Last night

Okej så på fredagar stänger metron klockan 02. Lucky us att den hade börjat rulla igen när vi jobbade oss hemåt framåt 5-6. Behöver jag säga att jag fortfarande har pyjamas på mig. Martina har en vän med företags-entourage här över helgen, och de hade bokat bord på Opium och CDLC. Den sistnämda klubben var bäst. Orkar inte förklara närmre men fun facts är att telenor kommer få en fet nota där 2500 spänn i inträde på Opium är en bagatell. Ha ha
Idag har jag kollat film, hängt tvätt och diskat. Bra där
Nu ska jag nog försöka sätta på mig kläder och släpa mig ut på gatan för diverse vatten, gotter, kaffe vad som. Ge mig nått bara



Femfiligt nedanför balkongen. Prisa gud för ljudisolerande balkongdörrar.
Grannar som vi hängde med
Are you sisters? Vi är blonda, det är inte samma sak

Gott med lite vip

No comments: